Určite ste už o e-mailovom marketingu veľa počuli, ale stále si nie ste istí, či je to práve pre vás a vaše podnikanie to správne riešenie? E-mailový marketing má mnoho výhod, ktoré sa ponúkajú tým, ktorí investujú svoj čas a energiu do tohto typicky nevyužitého zdroja.
Aby sme vám pomohli lepšie pochopiť dôležitú úlohu e-mailového marketingu vo vašej digitálnej stratégii, zostavili sme zoznam jej top 5 výhod. Ten by vám mal pomôcť raz a navždy sa rozhodnúť, či ste pripravení urobiť dôležitý krok a pripojiť sa k miliónom ďalších podnikov, ktoré zabodovali vo svete úspešného e-mail marketingu.
Tisíce a milióny potenciálnych zákazníkov
Na celom svete existuje približne 4,3 miliardy e-mailových účtov, ktoré vlastní približne 2,6 miliardy ľudí. Priemerná osoba má viac ako jeden účet a iba 18 % ľudí tvrdí, že svoj e-mail denne nekontroluje.
To znamená, že ak využívate e-mailový marketing, máte na dosah zhruba 82 % tohto publika. V skutočnosti je to veľmi veľa potenciálnych zákazníkov, ktorých sa vám spolu s dobre cielenou Google reklamou určite podarí správne osloviť.
Je to nákladovo efektívne riešenie marketingu
Jednou z mnohých výhod e-mailového marketingu je, že nemusíte veľa míňať. Ide o minimum nákladov spojených s e-mailovým marketingom, vrátane tých, ktoré idú do tvorby, plánovania a zavádzania e-mailov.
Samozrejme, že ak sa rozhodnete do e-mailovej marketingovej kampane investovať viac, bude vám automaticky prinášať aj viac výhod. Ak si na to celé najmete experta z dobrej reklamnej agentúry, určite to vašej firme len pomôže.
Je spoľahlivý
Vzhľadom k tomu, že sa e-mailový marketing dokáže ľahko zamerať na konkrétne publikum alebo posielať osobné správy, dajú sa očakávať dobré výsledky. Opäť sa ale zverte s jeho návrhom a celou stratégiou do rúk odborníkom, čo je zaručený úspech, na ktorý sa môžete spoľahnúť.
E-maily sú ľahko prístupné
Predstavte si, koľkokrát denne vidíte a aktualizujete svoju e-mailovú schránku. Pohodlne a na svojom mobile. Všetky informácie, ktoré sú z pohľadu reklamnej kampane pre vás a firmu dôležité sa tak okamžite a ku vhodnému zákazníkovi dostanú, bez toho, že by ste za posielanie takýchto správ platili.
Mimoriadne účinný spôsob komunikácie
E-mail je dnes písaný list. Jeho osobná povaha angažuje zákazníkov tak, že iné reklamné cesty jednoducho nemajú šancu. Keď zákazníci dostávajú e-maily, ktoré sa ich osobne dotknú, cítia sa viac prepojení s vaším podnikaním. A to celé v podstate vytvorí konverzáciu so zákazníckou základňou, ktorá vám prinesie zisk.
Text: PR