Identita firmy by sa mala budovať už od jej založenia a veľkou pomocou je desing manuál, ktorý obsahuje určité pravidlá a štandardy. Jeho spracovanie by ste mali zveriť do rúk profesionálov podobne ako aj spravovanie Facebook stránok. Práve tieto veci môžu výrazne ovplyvniť to, ako budú klienti vašu firmu vnímať.
Čo je desing manual
Presný design manuál obsahuje pravidlá, ktoré by mali definovať a odlišovať vašu firmu od ostatných. Svetovo známe a úspešné firmy identifikujeme na prvý pohľad podľa loga, farieb či grafiky a nemôžeme si ich pomýliť so žiadnou inou spoločnosťou.
Design manuál určuje to, ako má vyzerať logo, grafika, nadpisy, znelka, slogany, farby a pod. Cieľom je budovať značku, ktorá sa ľuďom dostane pod kožu a odlíši vás od konkurencie. V tomto prípade sa určite oplatí osloviť profesionálov, ktorí majú s tvorbou takejto identity skúsenosti.
Logo aj grafika by mali byť kreatívne a vystihovať charakter spoločnosti, nemali by byť vtieravé a nevkusné. Je dôležité, aby sa manuálu držali pri propagačných materiáloch, mailoch, vizitkách, hlavičkových papieroch, prezentáciách a jednoducho pri všetkom, čo súvisí s vašou firmou.
Spravovanie sociálnych sietí
Komunikácia a propagácia na sociálnych sieťach je v dnešnej dobe dôležitá a zďaleka nie taká jednoduchá ako si môžu mnohí myslieť. Spravovanie Facebook stránok si vyžaduje znalosť cieľovej skupiny, analýzy správania zákazníkov aj znalosť marketingu, cieľov firmy a komunikácie so zákazníkmi.
Aj keď sa to možno nezdá, spravovanie sociálnych sietí je časovo náročné a pokiaľ nemáte vo firme svojho špecialistu, je vhodné obrátiť sa na odborníkov, ktorý navedú vaše stránky na tú správnu cestu, aby oslovili čo najviac zákazníkov. Sociálne siete a dokonalý design stránky sú skvelý spôsob, ako dostať novú firmu do povedomia širokej verejnosti.
Text: PR